diumenge, 17 de novembre del 2013

ALVARINHO NITS SESSIÓ 21 UN IMMENS GRÀCIES!!!



Si visiteu Girona, no us podeu perdre la visita a la llibreria-cafeteria context, un espai íntim i entranyable acompanyat d’un racó de lectura o bilbioteca amb prestatges de fusta que evoca a la lectura i al café o al sopar. Situada al carrer Pou rodó 21, va ser l’emplaçament on vam celebrar la sessió 21 del cicle ALVARINHO NITS. Un cicle de poesia envejable que organitzen els companys de Teories de la inspiració i que compta amb tots els mitjans i recurssos per fer d’un interval poètic un moment inolbidable d’aquells que tanques els ulls per impulsar al record.
Anit vam celebrar la presentació de “DONZELLES DE L’ANY 2000” l’amiga i poeta Laia Claver introduïa al públic a l’antologia, dinàmica i divertida expressava la seva opinió sobre el llibre i jo em feia petita davant les seves paraules (encara més si cap). El video que veureu va ser gravat especialment per als companys d’alvarinho per Jéssica Pujol i Noèlia Díaz Vicedo per a l’ocasió i aixi gaudiem dels seus somriures i de llàgrimes contenides plens dels seus versos. Aquesta mena de recurssos m’acompanyen i em donen força, a mi, i a la poeta Mireia Companys amb qui vaig tenir l’honor de compartir escenari, Després us en parlo de les amigues col.laborades de Girona. La meva intervenció ho reconec era un experiment que encara no havia fet en públic, la de recitar improvisadament com una divagació: el somni que va acompanyar-me abans d’aventurar-me amb Noèlia a portar a terme aquesta aventura literària, sense la qual, em sentiré  una mica órfena. El video “Between worlds” em servia per endinsar-me al meu interior i expressar l’amor que sento per la poesia escrita per les dones. Un moment emotiu i àlgid que em va posseïr i crec que vaig projectar. Coral Rios, Nadine Garralda i Esther Massats em sorprenien gratament i m'emocionaven tot fent un recitatge  extraordinari de poemes de Cristelle Enguix, Begonya Pozo, Sònia Moll, Xènia Dyakonova, Rosa Comes, Montserrat Costas per acabar amb un poema a cinc veus del poema “En contrucció” de Begonya Pozo. Ja només em queda agraïr enormement la gestió de’n Ramon Bartrina i la màgnifica presentació de Laia Claver aixi com a l’atzar que em permetés arribar finalment per gaudir de la coneixença d’amigues a les que vaig llegint i a les que per fi vaig conèixer en persona: Núria Busquets i Marta Díez. Un plaer!!!


3 comentaris:

  1. Sandra gràcies per venir des de l'altra punta de Catalunya i presentar-nos el que és "Donzelles de l'any 2000". Les conexions a Londres amb les coeditòries fou tota una troballa!
    Gràcies a l'organitació i a les poetesses de Girona que van col·laborar-hi, recitant algun poemes de l'Antologia: Laia Claver (també presentadora), Coral Ríos, Esther Massats i Nadine Garralda.
    Gràcies Alvarinho Nits: Ramon Bartina i David Casadellà.
    Martona de Girona (FB)

    ResponElimina

No marxis sense deixar-nos la teva empremta...